بتن عیار 350

بتن عیار ۳۵۰ به معنای استفاده از ۳۵۰ کیلوگرم سیمان در واحدی به میزان یک متر مکعب است. عیار بتن معرفی کننده میزان استفاده از سیمان به منظور مخلوط نمودن مصالح مورد استفاده  جهت ساخت بتن است. قبل از اقدام به خرید بتن با عیار دلخواه بایستی حتما از کاربردهای مخصوص به هر عیار آگاهی کامل کسب کرد و سپس اقدام به خرید نمود. آگاهی از ویژگی‌های بتن در کنار کاربردهای آن نیز در این زمینه بسیار کاربردی خواهد بود.

ویژگی بتن عیار ۳۵۰

 ویژگی‌های مربوط به بتن عیار ۳۵۰ معرف آن است. این نوع بتن از مقاومت بالایی برخوردار است زیرا مقدار سیمان قابل توجهی در ساخت آن مصرف شده به همین علت می‌تواند بهترین گزینه برای انجام ساخت و سازهایی باشد که احتیاج به مقاومت و استحکام بالای بتن دارند. طول عمر بتن در گرو میزان مقاومت آن است و این دو عامل رابطه مستقیمی با همدیگر دارند و از آنجایی که سیمان عیار ۳۵۰ مقاومت بالایی را شامل می‌شود بی شک میزان طول عمر آن نیز بالا خواهد بود.

کاربرد بتن عیار ۳۵۰

بتن‌ها بر اساس کارایی‌هایی که ارائه می‌دهند تعریف و شناخته می‌شوند و میزان سیمان مصرفی نیز در این معارفه نقش ویژه‌ای دارد زیرا مولفه اصلی در ساختن بتن را تشکیل می‌دهد. کاربرد‌های بتن عیار ۳۰۰ شامل موارد زیر است.

  • انجام و ایجاد ساخت و سازهای نه چندان بزرگ و وسیع
  • مورد استفاده در انجام و اجرای پی
  • قابلیت استفاده از آن به منظور ساخت دیوار
  • ساخت جاده و ساخت و سازهای مرتبط با آن

از مطالب گفته شده در این متن چنین برداشت می‌شود که عیار بتن مانند شناسنامه آن است و با ذکر عیار می‌توان از کاربردها و ویژگی‌های هر نوع بتنی که بخواهید آگاهی کسب کنید و مقدار سیمان مصرفی برابر است با عیار بتن و در نتیجه مقاومت آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *